Pellentesque habitant morbi fames ac turpis egestas. Vestibulum tortor quam. Pellentesque habitant
Pellentesque habitant morbi fames ac turpis egestas. Vestibulum tortor quam Pellentesque habitant.
Pellentesque habitant morbi fames ac turpis egestas. Vestibulum tortor quam. Pellentesque habitant
سوالات زیر مجموعه ای از دانشنامه سوالات در مورد سیستم های مانیتورینگ می باشد و با مطالعه این سوالات می توانید اطلاعات دقیق و جامع در رابطه با سامانه مانیتورینگ PRTG و نحوه کارکرد آن بدست آورید. همچنین از طریق پرتال کاربران و در بخش آموزش-دانشنامه این گروه می توانید اطلاعات تکمیلی در رابطه با کارکرد سیستم و نحوه تنظیم و ایجاد سیستم مانیتورینگ بدست آورید و در نهایت شما همواره می توانید با پر کردن فرم ارتباط با ما سوالات خودتان را مطرح نمایید.
قبل از هر چیز شما باید عضو سرویس حرفه ای ما شوید. در حساب کاربری خود بر روی "اضافه کردن یک آزمایش " کلیک کنید تا سرور یا وب سایت خود را بررسی کنید. وقتی که دوباره به صفحه اصلی باز گشتید بر روی "ویرایش تهیه کننده" کلیک کرده و جزئیات شرکت خود را وارد کنید. تذکر: اگر سرور یا سایت شما به تازگی بررسی شد هاست, "ویرایش تهیه کننده هاستینگ" را از وب سایت یا سرور خود انتخاب کنید. پس از این کار شرکت شما ظرف 4 ساعت در رده بندی قرار می گیرد.
بله ولی سرویس مانیتورینگ مقدار بسیار کمی از پهنای باند سرور شما را مصرف می کند برای مثال:
سرویس 1 دقیقه ای 20 مگابایت در ماه
سرویس 2 دقیقه ای 10 مگابایت در ماه
سرویس 5 دقیقه ای 4.12 مگابایت در ماه
سرویس 30 دقیقه ای 0.69 مگابایت در ماه
سرویس 60 دقیقه ای 0.34 مگابایت در ماه
جهت تمدید سرویس مانیتورینگ, قبل از به اتمام رسیدن دوره, فاکتور تمدید سرویس صادر شده و به آدرس ایمیل شماارسال خواهد شد. با پرداخت فاکتور, سرویس به طور خودکار تمدید می شود
شما با استفاده از سرویس ما می توانید به صورت خودکار در زمان Down شدن سرور به سرویس دهنده ی خود ایمیل بزنید و انها را برای Reboot سرورتان مطلع سازید.
برای فعال سازی این سیستم گام های زیر را دنبال کنید:
وارد حساب کاربری خود شوید
به قسمت تماس ها رفته و الگو های هشدار را انتخاب کنید.
روی "افزودن الگوی هشدار" کلیک کنید
"اسم تمپلیت" به نامی مستقیم تر مانند "تهیه کننده من" تغییر بدهید.
شاید شما مایل باشید که از به میل الکترونیکی خود تغییر دهید؛بنابرین تهیه کننده شما می تواند مستقیما به خود شما گزارش دهد.
موضوع را به چیزی تغییر دهید که جلب توجه بکند؛به طور مثال"فوری: لطفا سرور مرا دوباره راه اندازی کنید ".
پیغام را به گونه ای تغییر دهید که تمام جزئیات لازم برای حمایت تهییه کننده خود را در بر بگیرد.به طور مثال آدرسIPID سرورID قفسه ورود مراحل شروع دوباره سرور یا سرویس....
ذخبره کردن الگو.
در قسمت تماس ها رفته و یک تماس جدید ایجاد کنید.
ایمیل اضطراری سرویس دهنده خود را وارد کنید.
شاید شما مایل باشید که ارسال اطلاع و تذکر UP به تهیه کننده خود را غیر فعال کنید.تنها کاری که باید انجام دهید فرستادن درخواست گزارش می باشد،هنگامی که سرور یا وب سایت خراب می باشد.
شاید شما مایل باشید که بدین گونه تنظیم نمایید: "پس از خطاهای متوالی x اطلاع بدهید. " تا مانع از ارسال درخواست راه اندازی مجدد برای هر خرابی کوتاه مدت شوید.( و احیانا موارد شبکه ای کوچک)
"سرویس دهنده ی خود" را در "الگوی هشدار" مشخص کنید. تماس مربوطه را ذخیره کنید
بله اگر از حساب های حرفه ای استفاده می کنید
از زبان برنامه نویسی تحت وب مورد علاقه خود برای مثال PHP,ASP,JSP,... استفاده کنید و نرم افزاری بنویسید که به پایگاه داده متصل شده یک عبارت پرس و جوی ساده به سرور بفرستد و چنانچه پرس و جوی مورد نظر با موفقیت انجام شد نرم افزار یک جمله خروجی مانند "Database server is UP" بدهد.
در آخر به مانیتورینگ رفته، یک test اضافه نموده و برای مانیتورینگ وب سایت انتخاب کنید.آدرس انیترنتی پردازه را وارد کرده و کلمه کلیدی لازم را مشخص کنید/"سرورپایگاه اطلاعاتی UP می باشد. "اگر سیستم ما نتواند کلمه کلیدی را بر روی صفحه پیدا کند، شما را مطلع نموده و شما متوجه می شوید که سرور پایگاه اطلاعاتی خراب می باشد.
به ناحیه کاربری خود در سایت شوید
از منوی بالا صفحه " سرویس های من " را انتخاب کنید
سرویس مورد نظر خود را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید
سپس بر روی گزینه ارتقاء کلیک کنید
سرویس مورد نیاز خود را برای ارتقاء ویا کاهش انتخاب نمایید
یک فاکتور برای شما ارسال می شود و مقدار هزینه اضافی به صورت خودکار محاسبه و برای شما ارسال می گردد.
تذکر1: اگر فاکتور را پرداخت کنید ارتقاء به طور خودکار انجام می شود. در غیر این صورت بعد از 2 هفته فاتور حذف خواهد شد.
تذکر2: در صورت ارتقاء نیافتن سرویس پس از پرداخت هر چه سریع تر یک درخواست پشتیبانی برای ما ارسال نمایید.
تذکر3: در فرایند ارتقاء هیچ مشکلی برای فایل ها و کنترل پنل شما ایجاد نمی شود
توجه مهم: با ارتقاء ویا کاهش سرویس تعداد اس ام اس ها تغییر نخواهد کرد.
بله این سرویس دارای یک هفته گارانتی عودت وجه می باشد.